REFORMER I FOLKESKOLEN GENNEM DE SENESTE 25 ÅR
Reformer i folkeskolen gennem de seneste 25 år. Hvorfor er det så vanskeligt at gennemføre faglig udvikling i folkeskolen i overensstemmelse med de vedtagne lovændringer? Det har primært været forfatterens formål med analysen at nå frem til mulige årsager til, at det har været vanskeligt at gennemføre målrettet udvikling af folkeskolen. Forfatterens synspunkt er, at målrettet udvikling af folkeskolen kun i begrænset omfang er mulig, med mindre det tilrettelægges på baggrund af forståelse og respekt for de kræfter, der er gældende på området. Der angives afslutningsvis i beskrivelsen nogle overordnede forslag til, hvorledes der vil kunne arbejdes videre med at kvalificere målrettet udvikling af folkeskolen.
68,75 kr. Inkl. moms
Kontakt
Navigation
Tegn et abonnement
Opnå en stor rabat ved at tegne et abonnement på ”Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift”.
For et års abonnement modtager du 4 fysiske numre, i alt ca. 500 sider.
Abonnementspris, årligt: 800 kr.
Bliv medlem