Dette temanummer af PPT handler om, hvordan viden kan “komme på arbejde” eller “sættes i spil” i skolens pædagogiske praksisser med henblik på at udvikle skolen. Temanummeret har især fokus på viden, der er relevant for at handle i for-hold til problematikker om inklusion af børn og unge i marginale positioner, og det formidler viden fra tre delprojekter, der har været udført under en fælles overskrift: “Rekontekstualisering af viden om (dis)engagement og inklusion”. De tre delpro-jekter er udarbejdet af lektor, ph.d. Jens Hansen Lund, ph.d. Maj Sofie Rasmussen, professor Line Lerche Mørck og cand.pæd. pæd.psych. Mikkel Østergaard samt cand.pæd. pæd.psych. Michael Lyhne i samarbejde med samlet ni lærere, én pæ-dagog og to forældrepar fordelt på i alt tre skoler.
150,00 kr. Inkl. moms
Kontakt
Navigation
Tegn et abonnement
Opnå en stor rabat ved at tegne et abonnement på ”Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift”.
For et års abonnement modtager du 4 fysiske numre, i alt ca. 500 sider.
Abonnementspris, årligt: 800 kr.
Bliv medlem